Musik - chokolade for sjælen

Musik er hjertets sprog - hvor ordene slipper op, taler musikken videre...

Alle har prøvet, at musik kan røre strenge i hjertet, som ord ikke kan nå. Og de fleste har prøvet fællessang kan løfte humøret.

Koncerter

I Himmelev Sogn kan du både komme og lytte til skøn musik ved én af vores mange koncerter. Og du kan være med til selv at skabe musikken sammen med andre, fx. i ét af vores kor.

Fællessang

Om vinteren kan du komme til aftensang i Trekroner Kirke. Og om sommeren har vi morgensang.

Voksenkor

Vil du være en del af et syngende fællesskab? Voksenkoret tæller 50 glade mennesker, som sætter musik til kirkens liv i bl.a. gudstjenester og koncerter.

Lungekor

Har du svært ved at få luft? Hoster du? Eller har du bare brug for at sidde ned, når du synger? Så kan du synge dig glad og sund i lungekoret!