Det' for børn!

"Lad de små børn komme til mig", sagde Jesus. Og det siger vi også!

Børn er verdensmestre i at undre sig og stille de store spørgsmål. Vi er måske ikke altid verdensmestre i at svare, men i kirken kan både små og store blive inspireret. Derfor inviterer vi til en bred vifte af forskellige tilbud i børnehøjde, hvor troen kan leges, spørges og undres ind.

Babysalmesang

Er dit barn mellem 2-8 måneder, så kan I gå til babysalmesang. her møder du andre forældre i lokalsamfundet - og får god inspiration til at synge videre derhjemme!

Kor for børn og unge

Går dit barn i 0.-9. klasse, kan det komme med i et af vores kor. Det er gratis og det giver fællesskab og glæde at synge - sammen!

Børnegudstjenester

Jul, fastelavn, påske og halloween: Hos os lærer børnene om de store højtider på sjove og finurlige måder, når de selv bliver en del af dramaet.

Minikonfirmander

Alle børn i 3. klasse blive rinviteret til at blive minikonfirmand i Trekroner eller HImmelev Kirke. Her leger vi troen ind over 6-8 gange og kommer igennem kristendommen fra top til tå.

Godnathistorier

De mindste børn i 2-7års alderen kan komme til Godnathistorie i kirken. Iført pyjamas og med bamse i armen fortæller vi en god historie tilsat rolig, levende musik i stearinlysenes skær.

Har du brug for hjælp?

En stram økonomi kan gøre det svært at være mor og far. Måske kan man for en tid blive nødt til at spare kontingenter til fritiden væk? Hos kirkens sociale arbejde kan du søge om hjælp til fx kontingent til spejder og fodbold.